روز جوان

روز جوان

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

روز جوان

تا می توانی جوانی کن و جوان باش اما یادت نرود که درگذشت زمان را چاره ای نیست

که درمان کند و این ناچاری به خاطر این است که قدر جوانی ات را بدانی . . .

روح جوانان لطیف است و انعطاف پذیر

و آن قدر که در پیران حب نفس و حب دنیا است در جوانان نیست

عید شکوفایی خوشبوترین گل هستی، مبارک



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت13:12---22 خرداد 1393

سلام امیر جان کم پیدایی ؟ ب آبجی سرنمیزنی منم هروقت میام اصلا فونت مطلباتو نمیبینم آخه همیشه مثل مربع وامیشه وفقط تیتراشو میخونم در هرحال
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
روز جوان بر شما هم مبارک
ب من هم سربزن

پاسخ:چشم آبجی سر میزنم


Kh
ساعت9:08---20 خرداد 1393
سلام امير محمد آقاي گل!
خيلي زيبا بود
احسنت بر شما
ان شاالله علي اكبر امام حسين عليه السلام بهت نظر كنند
درضمن از اين كه وقت ميذاري وهمه مطالب صبح اميد رو مي خوني، ممنونم
پاسخ:سلام خانم معلم شما خیلی لطف دارین ولی من هر کاری که داخل وبلاگم انجام می دهم از شما معلم خوبم یادگرفتم من اگر تمام مطالب شما رو می خونم وظیفه ام هست چون شما به خاطر نوشتن و جمع آوری آن ها زحمت کشیده اید.


رقیه
ساعت21:29---19 خرداد 1393
سلام امیر محمد عزیز.
خیلی برام جذابیت داشت که آقا پسری به سن شما چنین وبلاگی را داشته باشه
کیــــــــــــــــــــــــــ ف کردم
موفق باشید.
پاسخ:ممنون هستم شما لطف دارید ولی آدرس وبلاگتون باز نمی کنه؟؟؟!!!!!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت16:47---19 خرداد 1393
سلام امیر محمد گل! خوب هستین؟ عیـــــدتون مبـــــاااارک
ببخشید عزیزم که دیر اومدم آخه شهرستان بودم و یه هفته ای نبودم
به مادر و فاطیمای عزیزم هم سلام منو برسون...
پاسخ:سلام الهه جون اشکالی نداره بزرگیتون رو می رسونم کم کم امتحان های آبجی تمومه و اون هم به وبلاگش سر میزنه


مریم
ساعت22:21---18 خرداد 1393
سلام امیر محمدجان!خوبی عزیزم؟شرمنده دیر اومدم...
چه پستای زیبایی گذاشتی.اجرت با جوان امام حسین(علی اکبر)...واقعا زیبا هستن.
از طرف منهم روز جوان رو به مامان و بابا تبریک بگو.
پاسخ:سلام مریم جون شما لطف دارید بزرگیتون رو می رسونم


حامد
ساعت15:30---18 خرداد 1393
سلام امیر جان احسنت وبلاگ خوشگلی داری

امیدوارم در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
روز جوان بر شما هم مبارک عزیزم
فـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــدات
پاسخ:نظر لطفتون هست من هم امیدوارم شما موفق باشید


m
ساعت15:03---18 خرداد 1393
قال الصادق (عليه السلام):
من قرء القرآن و هو شاب مؤمن اختلط القرآن بلحمه و دمه ...
جوان مؤمني که به قرائت قرآن مي پردازد، قرآن با گوشت و خونش در مي آميزد.
«اصول کافي، ج 4، ص 41»

سلام داداشی
فکرکنم هنوز زوده به شما روز جوان رو تبریک بگم! مگه نه؟؟!!

اما عید میلاد حضرت علی اکبر(ع) برشما داداش خوبم که ان شاءالله پیرو ایشون هستید مبااااررررک
پاسخ:سلام آبجی گلم ممنون که سرزدید من هم روز جوان را به شما تبریک می گویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد یک شنبه 18 خرداد 1393 ادامه مطلب